مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» اشتباهاتی که در فرایند سئو سایت نباید انجام بدهیم

اشتباهاتی که در فرایند سئو سایت نباید انجام بدهیم

بسیاری از کسب‌وکارهای اینترنتی سعی دارند تا با انجام سئوی وردپرس نسبت به رقبای خود رتبه بهتری در صفحه نتایج گوگل کسب کنند. چالش‌های مختلفی بر سر راه این هدف وجود دارد اما بزرگترین چالش آن توجیه‌پذیری نرخ بازگشت سرمایه، در واقع همان به صرفه بودن اقدامات سئو می‌باشد.


برای موفق شدن در حوزه سئو وردپرس باید ابتدا نگرش قبلی خود را تغییر داده و باور کنید که با میزان مشخصی از تلاش خواهید توانست بر رقبای خود غلبه کنید. تصور نکنید که برای بهینه ‌سازی سایت خود برای موتورهای جستجو حتما باید بودجه زیادی داشته باشید. همیشه می‌توانید از تکنیک‌های ساده سئو بدون هزینه زیاد استفاده کنید تا ظرف چند ماه نتایج جذابی را مشاهده کنید. یادتان باشد که سئو وردپرس یک برنامه بازاریابی بلند مدت است و باید برای نتیجه دادن آن صبر داشته باشید.


آیا شما نیز این ۳ اشتباه را در حوزه سئو انجام می‌دهید؟

قبل از اینکه به توضیح این تکنیک‌ها بپردازیم باید مطمئن شوید که این ۳ اشتباه را هنگام انجام عملیات سئو مرتکب نمی‌شوید. قبل از شروع به استفاده از تکنیک‌هایی که در ادامه مقاله آمده است باید یک زیرساخت مناسب ایجاد کنید. بنابراین از این اشتباهات پرهیز کنید:

نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام مطلب مرتبط نحوه پین ​​کردن پست ها در اینستاگرام

در صورتی که می خواهید بدانید Seo چیست می توانید وارد سایت سئو دو شوید.


۱. استفاده تکنیک‌های قدیمی سئو

گوگل و دیگر موتورهای جستجو به صورت مداوم در حال تغییر و بهبود یافتن هستند. بنابراین اگر خود را با آخرین هک‌ها و تکنیک‌های سئو سازگار نکنید، نتایج مورد نظر را کسب نخواهید کرد. به همین سادگی!


اگر هنوز از دانش قدیمی سئو استفاده می‌کنید وقت آن است که تکنیک‌های جدید را فرا بگیرید و دانش خود را به روز کنید.


اگر بازگشت سرمایه مطلوبی ندارید، بررسی کنید که آیا هنوز از استراتژی‌های قدیمی سئو استفاده می‌کنید؟ پس وقت تغییر هست…


۲. از وب سایت خود غافل شده‌اید

برخی فقط بر روی سئوی خارجی سایت تمرکز داشته و بر روی سایت خود فعالیتی ندارند. زمان آنکه فقط روی بک لینک کار می‌کردند گذشت است. سایت شما باید به خوبی برای استفاده کاربران بهینه شده باشد . طراحی کاربرپسندی داشته باشید و مطالب با کیفیتی نیز فراهم کرده باشید تا در این صورت بتوانید رتبه خوبی در سئو بگیرید.


اگر سایت شما کارآیی مناسبی نداشته باشد نه تنها کاربران آن را ترک می‌کنند بلکه بدین صورت گوگل متوجه می‌شود که سایت شما مناسب کاربران نیست و به شما امتیاز منفی خواهد داد. در صورتی که می خواهید از خدمات seo در وب سایت خود استفاده کنید می توانید از مشاورین آژانس سئودو کمک بگیرید.


۳. چشم بسته عمل نکنید

مهم نیست که در چه صنعتی فعالیت دارید و مخاطبین شما چه کسانی هستند، نمی‌توانید برای رشد سئوی سایت خود فقط به حدس و گمان تکیه کنید. به عبارت دیگر باید از ابزارهای تحلیل سایت مثلا گوگل آنالیتیکس5 استفاده کنید تا بتوانید میزان دستیابی به اهداف خود را اندازه‌گیری کنید. برای اینکه در فعالیت سئو موفق باشید باید اطلاعات دقیقی از این ابزارهای تحلیل کسب کنید و از آنها به نحوی موثر استفاده کنید. بدین ترتیب قادر خواهید بود که دلایل شکست و موفقیت خود را بدانید.


با پرهیز از اشتباهاتی که در بالا به آن اشاره کردیم، اکنون وقت آن است که به توضیح ۹ تکنیک هک سئو که به شما کمک خواهد کرد تا به رقبای خود غلبه کنید، بپردازیم:


۱. بر تولید محتوای همیشه سبز تمرکز کنید

محتوای همیشه سبز به محتوایی گفته می‌شود که یکبار ایجاد می‌شود اما برای مدت طولانی همچنان معتبر و ارزشمند است. این گونه از محتوا به این دلیل که برای مدت طولانی معتبر است و می‌تواند در طول زمان خواننده‌های جدیدی داشته باشد. این روش یک روش موثر و بسیار ساده برای رشد سئوی سایت است.

اگر دقت کرده باشید محتوای همیشه سبز، روی موضوعاتی تمرکز دارد که بدون توجه به زمان انتشار، اهمیت و ارزش خود را حفظ می‌کنند.


محتوای همیشه سبز نه تنها باعث افزایش ترافیک (اعم از ارگانیک و رسانه‌های اجتماعی) سایت شما خواهند شد بلکه در طول زمان سرنخ‌های(افرادی که به نحوی به خدمات و مطالب شما علاقه نشان می‌دهند به عنوان مثال اطلاعات تماس خود را در سایت شما ثبت می‌کنند) با کیفیتی نیز برای شما به ارمغان خواهد آورد.


شکی نیست که مطالب خبری یا مطالبی که تاریخ انقضا دارند نیز در جای خود از اهمیت اساسی برخوردار هستند. اما اگر با دید نرخ بازگشت سرمایه و به صرفه بودن تولید محتوا فکر می‌کنید، مطالب همیشه سبز بسیار برای شما مفید خواهند بود.

مقالات همیشه سبز اعتبار و اعتماد را در کاربران ایجاد خواهد کرد و به وجه تمایز شما با دیگران تبدیل خواهند شد. به خصوص اگر با تحقیق و جستجو موضوع این مقاله را انتخاب و آن را نوشته باشید.

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   ساخت وبلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده